onsdag, september 27, 2006

Så trött...

Vi har egentligen cellmöte hemma hos oss ikväll men jag sitter inne i datorrummet istället. Orkar bara inte med att vara social mer idag.

Jobbade 8 timmar, cyklade (tack och lov i nerförsbacke) till ett möte som varade till kl 18. Cyklade upp för backen igen, tog säkert 15min att cykla ner för backen hur lång tid det tog att cykla upp för den vet jag inte men det var längre och jobbigare.
Håller på/är sjuk vid varje steg på vägen till affären där jag skulle kolla om mitt paket hade kommit (det hade det inte) slog det lock för mina öron.
Jag bröt mot dieten och åt en bagle på mötet som genast straffade sig med illamående och ont i magen. När jag äntligen kom hem så hade jag ingen direkt aptit så det jag har ätit idag till kvällsmat är:
  1. En bagle med skinka och någon slags ost
  2. Ungefär en skål med blandade frukt och bär med grädde
Slutsats:
  1. Jag mår kasst
  2. Jag går tillbaka till sängen och lägger mig igen hoppas att jag snart kan få gå och lägga mig på riktigt.
  3. Zzzzzz....