torsdag, juni 08, 2006

Hm inte riktigt de omständigheterna jag hade planerat skriva min första inlägg under. Just nu så är ikonerna för kontrollerna uppradade på ett fascinerande sätt :)

Ja ja hur som helst, jag är Skadlig...
Jo kanske inte ett helt lyckat namn för att evangilisera men vad gör man?
Mina planer för framtiden, eller i alla fall den här delen av min framtid, är att skriva om mina tankar om religion och annat som faller mig in. Jag är troende kristen men det hindrar mig inte från att vara politiskt inkorrekt. Till exempel så lär jag i framtiden någon gång klaga på varför katoliker har fel :)

Som bloggens namn signalerar så är jag ganska ny på det här med kristendom så jag tänkte utsätta er som ramlar in här med mina försök att få ordning på det.

Apropå ordning, jag ber om ursäkt för hur bloggen ser ut just nu. Jag hoppas att jag kan få ordning på det hela vad tiden lider.
Tillägg till första posten innan den blivit postad:
Fick ingen kontakt och inget fungerade men nu verkar det se bättre ut. Håller tummarna...